Regels voor ervaringen

Alle ervaringen op Springest worden gecontroleerd. Het IP-adres en het e-mailadres worden door Springest gecontroleerd om misbruik te voorkomen. Ervaringen mogen niet door de opleider zelf ingevoerd worden.

Wat is niet toegestaan?

Algemeen:

  • Ervaringen die door hetzelfde IP-adres worden ingediend
  • Ervaringen van gebruikers die door de aanbieder zelf worden ingevuld
  • Ervaringen van een fictief e-mailadres
  • Ervaringen die niet bevestigd worden

Aanstootgevende ervaringen:

  • Grove, obscene of smakeloze inhoud of opmerkingen
  • Inhoud die kan worden aangemerkt als lasterlijk, smadelijk, racistisch, opruiend of ongepast
  • Opmerkingen die strafrechtelijke beschuldigingen herhalen

Reclame:

  • Advertenties, reclamemateriaal of herhaalde posts die te vaak hetzelfde beweren 
  • Opvattingen van of namens een persoon, onderneming of website met een financieel belang in het product of een rechtstreeks concurrerend product

Ongepaste content:

  • Telefoonnummers, mailadressen en URL's
  • Opmerkingen die gericht zijn op andere beoordelaars 

Reageren op een ervaring?

Soms staan er in een ervaring dingen waar u als aanbieder op wil reageren. Dat kan! Lees in dit artikel hoe u een reactie kunt plaatsen bij een ervaring.

Heeft dit uw vraag beantwoord? Bedankt voor uw feedback. Als u nog vragen heeft: stel ze gerust hieronder. Sorry, uw feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.

Nog hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op