Overeenkomst accepteren & Inschrijvingen ontvangen

Om inschrijvingen via Springest te ontvangen moet u deze dienst eerst inschakelen. In dit artikel leest u stap voor stap hoe dat in zijn werk gaat.

Bekijk direct de video:

   

Verder in dit artikel:

Bekijk direct de video

Self Service Overeenkomst ondertekenen

Toelichting verschillende diensten:

Direct inschrijvingen ontvangen inschakelen

   

Self Service Overeenkomst ondertekenen

Let op: Er zijn geen kosten verbonden aan het ondertekenen van de overeenkomst. Het is kosteloos om uw aanbod op Springest te tonen. 
Pas als u zelf, na het ondertekenen, expliciet extra diensten inschakelt betaalt u een percentage over een inschrijving. Er zijn nooit abonnementskosten voor Springest.

1
De overeenkomst vindt u onder het tabblad 'Diensten > Diensten'. U kunt de overeenkomst eerst inzien. Om te ondertekenen klikt u op 'Accepteer nu de Self Service Overeenkomst'. 

2
Vul vervolgens uw gegevens in op de volgende pagina. Wanneer u dit voltooid heeft. Kunt u via de knop "Opslaan en Overeenkomst accepteren" de overeenkomst bekijken.
3
Het contract opent in het programma 'Hellosign'. Wanneer gelezen en akkoord bevonden kan de digitale handtekening geplaatst worden. 

4
Er zijn in Hellosign 4 manieren om de handtekening te plaatsen: tekenen in het veld, typen in het veld, een foto van uw handtekening uploaden van uw computer of een foto van uw handtekening mailen. Vervolgens kunt u het contract opslaan. 


Toelichting op verschillende diensten

Op de 'diensten' pagina kunt u al uw diensten zelf in- en uitschakelen. U kunt de leads, de inschrijvingen en de 'niet goed geld terug garantie' instellen. Dit kan op elk gewenst moment. 

   

Leads

Onder het kopje 'Leads' kunt u de leads in- of uitschakelen. Tegen 1% van de productprijs ontvangt u NAW gegevens van een informatieaanvrager. Deze dienst kan slechts in een aantal categorieën geactiveerd worden. Er zijn ook een categorieën waarin Springest Leeradviseurs de opvolging doen. Lees er HIER alles over leads.

   

Niet Goed Geld Terug Garantie

Springest biedt de Niet Goed Geld Terug Garantie. Als cursisten zich inschrijven voor zo'n product krijgen de garantie dat als het leerproduct niet goed is, of als deze niet aan blijkt te sluiten bij hun leerwensen, ze hun investering terug kunnen krijgen. De garantie geldt alleen op producten met minstens 3 ervaringen met een gemiddelde van een 8 of hoger. Uit onze data blijkt dat producten met deze garantie significant meer inschrijvingen ontvangen. 

Als een bezoeker van de website wil weten wat de garantie inhoudt, klikt hij op het logo. Dat verwijst naar dit artikel met onderstaande gebruikersvoorwaarden.

Direct inschakelen

U kunt de Niet Goed Geld Terug garantie zelf inschakelen. Dat kunt u doen in de admin, onder 'diensten'. De garantie zal alleen zichtbaar zijn bij leerproducten die aan de voorwaarden voldoen. 

Let op: De garantie kan alleen geactiveerd worden op Springest.nl.

Voorwaarden voor deelnemers

  1. De deelnemer mag afhankelijk van de totale lesduur van het product, voor een maximale lesduur hebben deelgenomen. Bij een lesduur van 4 uur tot 2 dagen: maximaal 50% van de lesduur. Bij een lesduur van 3 tot 10 dagen: 50% van de lesduur, tot maximaal 2 dagen. Bij een lesduur van 10 dagen of langer: maximaal 4 dagen.
  2. Het product moet volledig betaald zijn voordat de aanvraag wordt ingediend.
  3. De deelnemer moet bij de aanbieder op de locatie (dus de trainer of een andere vertegenwoordiger van de opleider) aan hebben gegeven niet tevreden te zijn, en via Springest het geld terug te willen gaan vragen.
  4. De deelnemer moet aan de aanbieder dezelfde dag via e-mail aangeven niet tevreden te zijn en het product niet verder te willen gebruiken.
  5. De kosten die worden vergoed zijn alleen de kosten van de training, dus exclusief bijkomende kosten zoals lunch, lesmateriaal, reiskosten, etc.

Voorwaarden voor aanbieders en producten

  1. De Garantie geldt voor leerproducten op Springest met minimaal 3 ervaringen en een gemiddelde score van minimaal een 8,0.
  2. De Garantie geldt niet voor incompany/maatwerk producten, e-learning, thuisstudies, boeken, evenementen, coaching en andere producten die in één keer "geconsumeerd" worden of korter duren dan 4 uur.
  3. De Garantie geldt alleen over de kosten van de training. Gemaakte kosten voor lunch, materialen, administratie, etc. vallen niet onder de garantie. 

   

Direct inschrijvingen ontvangen inschakelen

Door uw inschrijvingen in te schakelen, kunnen bezoekers van de website zich direct inschrijven voor uw trainingen. Dit doet u op de dienstenpagina in de admin

Er zijn 2 belangrijke voordelen:

  • Uw trainingen verschijnen hoger in de rangschikking. Het directe contact tussen aanbieder en bezoeker vinden wij heel waardevol, daarom wordt uw aanbod hoger geplaatst
  • Daarnaast verschijnt uw aanbod op onze zakelijke portalen. Werknemers van ruim 40 grote bedrijven besteden hun leerbudget via Springest. Uw aanbod wordt op deze portalen bijgeplaatst als u directe inschrijvingen accepteert.

U kunt dit inschakelen door onder het kopje 'inschrijvingen' op de diensten pagina bij 'ingeschakeld' te kiezen voor 'ja'. Bij 'uw inschrijfvoorwaarden' plaatst u de URL naar uw eigen inschrijfvoorwaarden. Zo waarborgen we dat uw cursisten bij inschrijving altijd akkoord gaan met uw eigen algemene voorwaarden. 

NB. Als u geen algemene voorwaarden heeft, kunt u ook de inschrijvingsvoorwaarden van Springest gebruiken. 

Het alternatief is dat u de inschrijvingen niet direct inschakelt. U kunt dan nog steeds 'inschrijvingsaanvragen' ontvangen. U kunt dan per aanvraag beslissen of u deze accepteert of afwijst. Bij beide opties draagt u 15% bemiddelingskosten af aan Springest. 15% Wordt berekend over de cursusprijs excl. BTW. Dit bedrag is altijd no cure, no pay. Dat betekent dat u alleen betaalt als de inschrijving doorgaat. Als deze niet door gaat, kan de cursist de inschrijving annuleren en crediteren wij automatisch de kosten. 

Vragen of feedback?
Neem dan contact met ons op door te mailen naar support@springest.nl. Wij staan u graag te woord!

Heeft dit uw vraag beantwoord? Bedankt voor uw feedback. Als u nog vragen heeft: stel ze gerust hieronder. Sorry, uw feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.