'Facturatiegegevens' invullen

In dit artikel:

FAQ: BTW nummer wordt niet herkend, wat nu?

FAQ: Hoe kan ik mijn facturatiegegevens aanpassen?

FAQ: Hoe zorg ik ervoor dat mijn POnummer/kostenplaats/kenmerk op de factuur komt te staan?

Vind de facturatiegegevens in de Admin:

  • Kopje aanbieder > Facturatiegegevens

FAQ: BTW nummer wordt niet herkend, wat nu?

Wij gebruiken dit officiĆ«le Europese register (VIES) om de BTW nummers te controleren. Daar zou jouw BTW nummer moeten in staan, als die goed geregistreerd is. Daar lees je ook wat je moet doen als het BTW nummer niet bij het Europese register bekend is. 

Om verder te kunnen in Springest, kun je 'Bedrijf heeft geen geldig BTW-nummer' aanvinken en de facturatiegegevens opslaan.

Eenmanszaak: nieuw BTW nummer sinds 01-01-2020
Als eenmanszaak geldt per 01-01-2020 een nieuw BTW nummer. Als dat voor jou het geval is, heb je de juiste nu gebruikt?

FAQ: Hoe kan ik mijn facturatiegegevens aanpassen?

Dat kun je zelf aanpassen op deze pagina. Io de eerstvolgende factuur zie je de veranderingen terug. 

FAQ: Hoe zorg ik ervoor dat mijn POnummer/kostenplaats/kenmerk op de factuur komt te staan?

Helemaal onderaan onder Facturatie toevoeging kun je een eigen kenmerk toevoegen.