Certified module voor zakelijke klanten / Springest Certified

In onderstaand artikel vindt u alle relevante informatie voor aanbieders aangaande de Certified module voor zakelijke klanten.

In dit artikel:

Waarom de Certified module?

Wat betekent dat voor u als aanbieder?

Wat zijn de extra voorwaarden?

Hoe kan ik een certificaat uploaden en hoe pas ik de deelname status aan?

Certificaat types koppelen aan uw product

Automatiseren

Waarom de Certified module?

De Certified module zorgt voor een veilige en waar van toepassing gecertificeerde werkomgeving.

Voor onze zakelijke klanten brengt deze module volgende ondersteuning:

  • Inrichting van leerpaden op basis van functies;
  • Signaleren van benodigde (her)certificering;
  • Documenteren en rapporteren op gebied van compliance;
  • Archiveren van diploma’s en certificaten.

Wat betekent dat voor u als aanbieder?

Als aanbieder van een platform met de Certified module gelden extra voorwaarden. Deze vindt u terug in de diensten pagina van de betreffende organisatie. Om inschrijvingen te kunnen ontvangen van het platform, moet u akkoord gaan met de extra voorwaarden.

--> Zie de diensten per organisatie door gebruik te maken van het drop-down menu.

Wat zijn de extra voorwaarden?

Voor de Certified module zijn deze extra voorwaarden opgesteld:

  • Bij succesvolle afronding van een leerproduct op het leerportaal wordt een eventueel certificaat ge-upload in de Springest-admin;
  • De ‘deelname-status’ van de desbetreffende inschrijving op het leerportaal wordt voorzien van de actuele status.

Hoe kan ik een certificaat uploaden en hoe pas ik de deelname status aan?

De praktisch uitleg hiervan wordt in een ander artikel beschreven. Hier worden tevens de meest gestelde vragen over beide onderwerpen beantwoord. 

Artikel: Hoe upload ik een certificaat en pas ik de deelname status aan? 

Certificaat types koppelen aan uw product

Binnenkort ( verwacht eind juli 2020) wordt het mogelijk om vanuit een database certificaten types te koppelen aan uw product. Hiermee kunnen medewerkers de juiste producten vinden voor het beoogde certificaat.

Voorbeeld van hoe dat eruit komt te zien:

Automatiseren

U hoeft het uploaden van de certificaten niet handmatig te doen. Het kan via een API connectie. Dat wordt hier uitgelegd:

--> Levert u uw producten automatisch aan via XML? Het wordt mogelijk om het type certificaat dat behaald kan worden automatisch via XML import mee te geven aan het product, zodat u het niet handmatig bij het product hoeft op te voeren. Hierover volgt meer informatie

Vragen of feedback?
Neem dan contact met ons op door te mailen naar support@springest.nl. Vraag eventueel naar de mogelijkheid om een belafspraak in te plannen!

Heeft dit uw vraag beantwoord? Bedankt voor uw feedback. Als u nog vragen heeft: stel ze gerust hieronder. Sorry, uw feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.