E-mail notificaties instellen

U kunt zelf instellen hoeveel e-mails u van Springest ontvangt. In de admin bij uw gebruikersaccount kunt u aangeven welke berichten u wilt ontvangen. Standaard ontvangt u alles. Klik in de admin rechts bovenin de hoek op uw naam en stel onder het kopje 'Springest updates' uw voorkeuren in.

U kunt de volgende notificaties ontvangen

  • Statistieken van uw opleidingsaanbod op Springest. Hierin staat informatie over het aantal bezoeken wat uw opleidingen heeft gekregen, een brochure heeft aangevraagd of een ervaring heeft ingevuld.
  • Opleidingsvragen van bezoekers die op Springest zijn gesteld en advies vragen aan u als opleidingsexpert. Regelmatig krijgen wij vragen binnen van potentiële cursisten die middels de gewone zoekfunctie niet vinden wat ze zoeken. Vaak komt dat omdat ze hun opleidingsvraag nog niet helemaal helder hebben. Of ze weten wel ongeveer wat ze willen leren maar niet hoe dat heet. Kortom, deze mensen hebben opleidingsadvies nodig. Deze vragen publiceren we op onze site. Wekelijks sturen we u daarvan een samenvatting. Wellicht biedt u immers een opleiding aan die aansluit bij de opleidingsbehoefte van de vragensteller. Door hem of haar via de site van een advies te voorzien, ontstaat er voor u een kwalitatief goede lead.
  • Incompany aanvragen van aanvragen die op Springest worden gedaan voor een incompany opleiding. De open incompany aanvragen die bij ons binnen komen worden naar alle opleiders gestuurd die in de categorie van deze aanvraag trainingen hebben staan op Springest. Wanneer bijvoorbeeld binnen de categorie 'Management' een open incompany aanvraag binnenkomt en u heeft opleidingen binnen deze categorie, dan krijgt u via de e-mail een melding van het binnenkomen van de open in-company aanvraag.
    De categorieën op Springest zijn vrij breed, dus het is mogelijk dat u regelmatig aanvragen binnen krijgt die minder relevant zijn voor uw opleidingsaanbod. We hebben hiervoor gekozen omdat we liever een aanvraag teveel doorsturen dan dat u als opleider een waardevolle lead mist. U kunt de lead vervolgens via de Admin bekijken en kopen.
  • Gewijzigde diensten: u kunt zelf op elk moment uw diensten in- en uitschakelen, en als u deze notificatie aan heeft staan krijgt u bericht als iemand van uw organisatie een verandering doorvoert (bijv. inschakelen van inschrijvingen)
  • Nieuwe ervaringen: als er nieuwe ervaringen op Springest gepubliceerd zijn (deze worden eerst door Springest gecontroleerd)
  • Geïmporteerde trainingen: als u gebruik maakt van automatische imports van uw trainingen, ontvangt u bericht met de resultaten van de laatste import.
  • Nieuwsbrief met het laatste nieuws over Springest en tips over hoe u het meeste resultaat uit het gebruik van ons platform kunt halen.

Hoe komt het dat ik dezelfde mail meer dan eens ontvang?

Het kan zijn dat u met uw inloggegevens toegang heeft tot accounts van meerdere opleiders. Dan kan het zijn dat dezelfde mail tweemaal verzonden wordt. Een andere verklaring is dat er soms verschillende gebruikers gekoppeld zijn aan 1 account. Als de mail naar een persoonlijk e-mail adres wordt doorgestuurd naar het algemene adres komt dezelfde mail dus tweemaal aan. 

Hoe komt het dat ik geen mail krijg? 

Het kan zijn dat mails niet bij u binnenkomen. U kunt 3 dingen doen om te voorkomen dat u mails mist.

  • Maak in uw spamfilter een uitzondering voor mailadressen eindigend op @springest.nl
  • Stuur een mail naar support@springest.nl, waarin u vertelt welke mail u had verwacht te ontvangen. 
  • Stel een backup e-mail adres in voor belangrijke mails. Dat kunt u doen in de admin onder uw gegevens. 

Heeft dit uw vraag beantwoord? Bedankt voor uw feedback. Als u nog vragen heeft: stel ze gerust hieronder. Sorry, uw feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.