Springest Webinars Online Leren

Bekijk hieronder de twee webinars terug.

Webinar 20 maart - Tools en tips voor digitaal leren

Een komende Webinar bijwonen? Meld u aan!

Timestamps:
00:00 Introductie

07:00 Uitleg aNewSpring tool

10:00 Virtual Classroom als startdatum van uw open-inschrijving product

13:40 Tools die Springest adviseert voor het digitaliseren van uw aanbod (Slack, Zoom, Google Hangouts)

18:00 Springest publiek en zakelijke homepages: meer aandacht voor digitaal leren

18:45 Tips om de producten direct goed zichtbaar te maken (compleetheid, ervaringen, en later: kortingen)

21:00 Vragen

22:00 Wat is het verschil de Virtual Classroom optie en E-learning?

23:45 Dient het digitaal leerproduct perse in aNewSpring te worden aangemaakt?

26:10 Wanneer zal de Virtual Classroom live gaan?

27:00 Behouden de ervaringen als we kiezen voor de Virtual Classroom optie?

28:40 Wat zijn de kosten voor de Virtual Classroom optie?

29:30 Wat zijn trends die Springest ziet betreft E-learning inschrijvingen?

30:20 Hoe zit het met de fee kosten voor het online aanbod?

31:40 Worden er statistieken van de komende tijd gepubliceerd?

40:00 Afsluiting

Webinar 27 maart - Online als locatie en korting

Een komende Webinar bijwonen? Meld u aan!

Timestamps: 
00:00 Introductie

06:40 aNewSpring samenwerking - directe link

10:40 Online startlocatie - zie dit artikel voor meer informatie

15:00 Korting geven op Springest.nl - zie dit artikel voor meer informatie

17:50 Tools te gebruiken voor digitaliseren van uw aanbod (Slack, Zoom, Google Hangout)

25:55 Tips om de digitale producten direct goed zichtbaar te maken (compleetheid, ervaringen, kortingen)

27:30 Vragen

Over: aNewSpring

27:50 Is het met ANewSpring mogelijk om webinars te organiseren?
--> Ja.

28:40 Kunnen de E-learnings aangemaakt in aNewSpring ook gebruikt worden buiten Springest?
--> Ja.

Over: Gespotte trends in Springest

29:15  Wat wordt er nu geboekt door Springest bezoekers?
--> Wij houden statistieken bij, deze zijn voor u ook in te zien:

Over: E-learning en Open inschrijving

32:35 Wat is het verschil tussen een E-learning en een Online open inschrijving?
--> E-learning kan op elk moment gestart worden, Open inschrijving (locatie online) is gebonden aan een locatie, er wordt 'live' lesgegeven.

Over: Updaten van startdata

33:37  Kan de online optie ook worden meegegeven met de XML?
--> Het is nog niet mogelijk via XML 
Wel is het mogelijk om online locatie mee te geven met de excel/csv importer

38:10 Kan met de Upload tool de huidige 'op locatie' startdatum worden overschreven naar online variant.
--> Alleen als u een eigen ID aan de startdatum heeft meegegeven bij het importeren van de originele en nieuwe startdatum. Dit is een optioneel veld in de import tool. Wij herkennen het ID en deze zal vervangen worden. 
Als dat niet het geval is, moeten eerst de startdata worden verwijderd.

Over: Overig 

39:40 Betaalt een opleider ook minder fee als er een korting wordt gegeven?
--> Nee helaas niet. De fee wordt berekend op basis van de kosten opgevoerd bij het product (voor de korting).

45:30 Hoe meld ik mij aan voor het Slack Channel?
--> Mailen dat je graag wordt toegevoegd 

46:10 Toolkeuze aan de hand van groepsgrootte
-->  tot 8 deelnemers Slack 
8+ deelnemers Zoom of Google Hangouts

48:50 Afsluiting