Webinar 20 maart - Tools en tips voor digitaal leren

Een komende Webinar bijwonen? Meld u aan!

Een komende Webinar bijwonen? Meld u aan!

Timestamps:
00:00 Introductie

07:00 Uitleg aNewSpring tool

10:00 Virtual Classroom als startdatum van uw open-inschrijving product

13:40 Tools die Springest adviseert voor het digitaliseren van uw aanbod (Slack, Zoom, Google Hangouts)

18:00 Springest publiek en zakelijke homepages: meer aandacht voor digitaal leren

18:45 Tips om de producten direct goed zichtbaar te maken (compleetheid, ervaringen, en later: kortingen)

21:00 Vragen

22:00 Wat is het verschil de Virtual Classroom optie en E-learning?

23:45 Dient het digitaal leerproduct perse in aNewSpring te worden aangemaakt?

26:10 Wanneer zal de Virtual Classroom live gaan?

27:00 Behouden de ervaringen als we kiezen voor de Virtual Classroom optie?

28:40 Wat zijn de kosten voor de Virtual Classroom optie?

29:30 Wat zijn trends die Springest ziet betreft E-learning inschrijvingen?

30:20 Hoe zit het met de fee kosten voor het online aanbod?

31:40 Worden er statistieken van de komende tijd gepubliceerd?

40:00 Afsluiting

Een komende Webinar bijwonen? Meld u aan!

Heeft dit uw vraag beantwoord? Bedankt voor uw feedback. Als u nog vragen heeft: stel ze gerust hieronder. Sorry, uw feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.