Betaalstatus facturen voor Springest Go

Voor een aantal zakelijke klanten verloopt de facturatie via Springest. Bekijk  hier hoe u de factuur kunt uploaden. Alle Springest Go klanten voor wie Springest de facturatie verzorgt hebben een betaaltermijn van 60 dagen. U kunt nu gemakkelijk de status van de factuur inzien. 

Overzicht 

Onder het kopje 'Leads & Inschrijvingen' vindt u ook de pagina 'Inschrijvingsaanvragen'. Als u deze selecteert krijgt u onderstaand overzicht te zien. U heeft dan in 1 keer inzicht in alle inschrijvingen die u via Springest heeft ontvangen. U ziet in dat overzicht ook de factuurstatus, en de verwachte betaaldatum. Gebruik de zoekfunctie om te selecteren op datum, deelname status, factuurstatus of zakelijk platform. Door op het oogje, helemaal rechts in de tabel te klikken, kunt u de inschrijving bekijken. 

Betaalstatus

Als u op het oogje klikt kunt u de details van de inschrijving te bekijken. Als de factuur door Springest geaccepteerd is kunt u de verwachtte betaaldatum zien. 'Wacht op betaling' betekent dat de factuur door ons naar de klant verstuurd is, en Springest op betaling wacht. 

Factuur voldaan

Op het moment dat wij de factuur uitbetalen verandert de status in 'betaald'. U krijgt op dat moment ook een mail dat de factuur uitbetaald is. 

Factuur te laat

Het kan gebeuren dat de betaling onverhoopt uitgesteld moet worden. U krijgt dan een mail met de nieuwe verwachte betaaldatum, en de reden voor de vertraging. In de admin wordt dit ook vermeldt. 

Overzicht van facturatie per Go-platform

Een overzicht van alle zakelijke platformen, en de wijze van facturatie vindt u in hier: 
Overzicht werkwijze per Go

Heeft dit uw vraag beantwoord? Bedankt voor uw feedback. Als u nog vragen heeft: stel ze gerust hieronder. Sorry, uw feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.

Nog hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op