Exclusief directe inschrijvingen op Springest

Springest heeft in de afgelopen jaren veel leads en inschrijvingen gegenereerd voor aanbieders. Door de jaren heen hebben wij veel feedback ontvangen waaruit blijkt terug dat de kwaliteit van leads beter kon. Daarom gaan we een verandering doorvoeren: met ons  team van leeradviseurs zullen we de leads opvolgen om uw return on investment hoog te houden. We zullen dus alleen nog maar inschrijvingen voor u gaan genereren. Deze verandering wordt geleidelijk uitgevoerd, per categorie.

Zo kunt u zich richten op het belangrijkste: uw klanten helpen hun volledige potentieel te bereiken.

Wat houdt de verandering precies in:

  • De dienst “leads” wordt voor alle leerproducten in de betreffende categoriën op Springest uitgeschakeld (zie onderstaand):

    Vanaf april '18
    • Kwaliteit- & Projectmanagement 

    Vanaf juli '18

    • Management
    • Automatisering & ICT/IT
    • Internet & Media
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Communicatie
  • Gebruikers die informatie aanvragen, krijgen een Springest brochure toegestuurd. Daarin staat alle informatie die u op de productpagina op Springest heeft gezet. De opvolging van leads zal door onze leeradviseurs gedaan worden.
  • U kunt in de admin zien hoeveel mensen informatie hebben aangevraagd. De contactgegevens van de geīnteresseerden zijn niet meer zichtbaar. Springest brengt hiervoor natuurlijk ook geen kosten meer in rekening.
  • Springest zal vaker contact met u opnemen om zowel praktische als inhoudelijke vragen te stellen over uw leerproducten.

Goed om te weten:

  • Zet de dienst 'inschrijvingen' aan. Hierdoor kunnen leeradviseurs de gebruikers daadwerkelijk inschrijven voor uw producten.
  • Als uw inschrijvingen ingeschakeld zijn verschijnt uw aanbod op de leerportalen van zakelijke klanten. De werknemers van organisaties als AEGON, ING, T-Mobile, Holland Casino en vele anderen kunnen zich dan bij u inschrijven. Als de dienst 'inschrijvingen' is uitgeschakeld, wordt u van deze platformen verwijderd.
  • Wij raden u aan om de informatie op Springest zo compleet mogelijk te maken. Hierdoor kunnen leeradviseurs gedegen advies geven, en sneller zien dat uw leerproduct past bij het traject van de potentiële deelnemer. Lees meer over het belang van complete data.
  • Dit artikel legt uit hoe onze leeradviseurs te werk gaan.
  • Het converteren van een lead naar inschrijving kan enkele weken tot maanden duren. Door volledig over te gaan op inschrijvingen, nemen wij u deze tijdsinvestering uit handen. 

Waarom doet Springest dit?

  • We kregen vaak de terugkoppeling dat het converteren van leads naar inschrijvingen moeilijk en tijdrovend was. Hierin ontzorgen wij u graag. Zo wordt het contact met gebruikers niet meer sales-gericht en is er meer ruimte voor het creëren van duurzame relaties met uw deelnemers.
  • Wij kregen steeds meer feedback van aanbieders dat de kwaliteit van leads niet consistent is. Aanvragers bleken niet altijd serieus te zijn in hun zoektocht naar een opleiding. Door directe inschrijvingen aan te leveren, wordt dit voorkomen.
  • Een gebruiker vraagt gemiddeld twee brochures aan. In zo'n geval is één aanspreekpunt wenselijk om verwarring te voorkomen. Hierdoor ontvangen we gezamenlijk meer inschrijvingen.

Hoe gaan we de verandering doorvoeren:

We zullen deze verandering geleidelijk, per categorie doorvoeren. We doen dit stap voor stap, zodat we uw feedback kunnen meenemen in dit proces. 

Heeft dit uw vraag beantwoord? Bedankt voor uw feedback. Als u nog vragen heeft: stel ze gerust hieronder. Sorry, uw feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.

Nog hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op