Checklist financiële administratie bij nieuwe Go

Regelmatig gaat Springest de samenwerking aan met grote bedrijven en organisaties. In sommige gevallen verloopt de facturatie voor inschrijvingen ook via Springest. In dat geval moet u waarschijnlijk een aantal dingen aanpassen in uw eigen adminstratie. Doorloop deze checklist, om zeker te weten dat u klaar bent voor de zakelijke platformen bij Springst. 

  • Pas het factuuradres aan in uw eigen systeem. 
  • Noteer dat u bij inschrijvingen van deze bedrijven, de factuur zult moeten uploaden in admin.springest.nl. Dit leest u ook in de inschrijvingsmail die u ontvangt. 
  • Zorg dat de collega die verantwoordelijk is voor facturen, kan inloggen in admin.springest.nl. Op die manier kunnen zij facturen uploaden en de betaalstatus inzien. U kunt voor alle collega's een persoonlijke login aanmaken: Lees hier hoe u dat doet.
  • Alle zakelijke platformen hebben een betaaltermijn van 60 dagen. Pas dit aan in uw systeem. 
  • Gebruik support@springest.nl als contactgegevens voor betalingen. Springest is het beste op de hoogte van betalingen. Het is niet nodig om de cursist of zijn werkgever direct te benaderen over facturatie. Soms heeft dit zelfs een averechts effect, omdat de onduidelijkheid die zo ontstaat vertraging oplevert in de betaling. 
Heeft dit uw vraag beantwoord? Bedankt voor uw feedback. Als u nog vragen heeft: stel ze gerust hieronder. Sorry, uw feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.

Nog hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op