Checklist financiële administratie bij nieuwe zakelijke klant (Go)
Bij aankondiging van een nieuwe samenwerking met een organisatie waar Springest ook de facturatie voor afhandelt.
Checklist
- Update het factuuradres voor de organisatie. Zodra de eerste inschrijving binnenkomt kun je het factuuradres inzien.
- Update het betaaltermijn naar 60 dagen.
- Noteer dat facturen in Springest moeten worden geüpload.
- Noteer dat de facturen niet verzonden worden naar de klant. Moet de factuur echt per mail worden verzonden, gebruik dan een eigen adres of die van ons: support@springest.nl.
- Wie gaat de facturen uploaden? Zorg ervoor dat deze een login heeft tot de Springest Admin.
→ Automatiseren? Upload facturen automatisch via een UBL connectie. Neem hiervoor contact op met datasupport@springest.nl.
Voor meer informatie over de facturatie via deze klanten, lees dit artikel: Facturatie voor inschrijvingen via Springest Go
Vragen of feedback? Neem dan contact met ons op via: support@springest.nl