Niet goed, geld terug garantie

Bij Springest bestaat de mogelijkheid om extra zekerheid aan uw deelnemers te geven, de “Niet Goed Geld Terug Garantie”. Producten met deze garantie kunnen geboekt worden door gebruikers van onze site. Ze krijgen dan de garantie dat als ze het leerproduct niet goed vinden of deze niet aansluit bij hun leerwensen, ze hun investering volledig terug kunnen krijgen. We vragen van u als aanbieder 100% van de kosten voor uw rekening te nemen. De inschrijfkosten van Springest worden gecrediteerd. 

Waarom doen we dit?

We doen dit als extra service richting gebruikers van onze site, omdat we ervan overtuigd zijn dat de garantie een verhoging in conversie voor u als aanbieder zal betekenen. Tijdens ons eigen marktonderzoek om de 'Niet goed, geld terug' garantie te valideren, gaf 80% van respondenten aan meer interesse te hebben in een training met deze garantie, dan voor een vergelijkbare training waarbij dit niet het geval is. In totaal zijn meer dan 50 gebruikers hiervoor geïnterviewd. 

Hoe ziet het eruit op Springest.nl? 

Als een bezoeker van de website wil weten wat de garantie inhoudt, klikt hij op het logo. Dat verwijst naar  dit artikel met onderstaande gebruikersvoorwaarden.

Schakel de Niet Goed Geld Terug garantie in 

U kunt de Niet Goed Geld Terug garantie zelf inschakelen. Dat kunt u doen  in de admin, onder 'diensten'. De garantie zal alleen zichtbaar zijn bij leerproducten die aan de voorwaarden voldoen. 

Let op: De garantie kan alleen geactiveerd worden op Springest.nl.

Voorwaarden voor deelnemers

  1. De deelnemer mag afhankelijk van de totale lesduur van het product, voor een maximale lesduur hebben deelgenomen. Bij een lesduur tot 10 dagen: 50% van de lesduur, tot maximaal 2 dagen. Bij een lesduur van 10 dagen of langer: maximaal 4 dagen.
  2. Het product moet volledig betaald zijn voordat de aanvraag wordt ingediend.
  3. De deelnemer moet bij de aanbieder op de locatie (dus de trainer of een andere vertegenwoordiger van de opleider) aan hebben gegeven niet tevreden te zijn, en via Springest het geld terug te willen gaan vragen.
  4. De deelnemer moet aan de aanbieder dezelfde dag via e-mail aangeven niet tevreden te zijn en het product niet verder te willen gebruiken.
  5. De kosten die worden vergoed zijn alleen de kosten van de training, dus exclusief bijkomende kosten zoals lunch, lesmateriaal, reiskosten, etc.

Voorwaarden voor aanbieders en producten

  1. De Garantie geldt voor leerproducten op Springest met minimaal 3 ervaringen en een gemiddelde score van minimaal een 8,0.
  2. De Garantie geldt niet voor incompany/maatwerk producten, e-learning, thuisstudies, boeken, evenementen, coaching, individueel en andere producten die in één keer "geconsumeerd" worden of korter duren dan 4 uur.
  3. De Garantie geldt alleen over de kosten van de training. Gemaakte kosten voor lunch, materialen, administratie, etc. vallen niet onder de garantie. 

U kunt de 'Niet goed, geld terug' garantie activeren in de Admin. Heeft u hierbij hulp nodig? Neem dan contact op met support@springest.nl