Van start als aanbieder op Springest
Leuk dat je gebruik wil maken van Springest!
In dit artikel lees je welke stappen je dient te nemen om succesvol van start te gaan.
In dit artikel
1. Maak zelf je aanbieder account aan
2. Log in en vul je profiel aan
4. Onderteken de Self Service Overeenkomst en activeer diensten
1. Maak zelf je aanbieder account aan
Je kunt je hier aanmelden als aanbieder op Springest. Klik hier op e groene knop: "account aanmelden".
- Vul onder bedrijfsgegevens de algemene gegevens van jouw bedrijf in. Het e-mailadres die je hier invult zullen wij gebruiken als ontvangstadres voor algemene mails, leads en inschrijvingen.
- De contactgegevens zijn jouw persoonlijke gegevens die je zult gebruiken om in te loggen in de Admin omgeving van Springest.
2. Log in en vul je profiel aan
- Log in via admin.springest.nl.
- Vul je profiel aan: Je gegevens / Facturatiegegevens / Standaardwaarden invullen
- Probeer uw profiel zo compleet mogelijk in te vullen. Dit zorgt voor een betere gebruikerservaring en hogere conversie.
3. Voeg je leerproducten toe
- Ga naar 'Producten > Producten'
- Hier voeg je je producten:
- Handmatig op
- Of automatisch via een XML import (Edudex, etc).
Wees zo compleet mogelijk in de producten. Zo komen je leerproducten hoger in de zoekresultaten en worden deze beter gevonden door bezoekers.
Enkele tips bij het invoeren van uw leerproducten:
- Kies korte krachtige zinnen met de kern van de boodschap
- Verwijs naar de brochure als verdieping nodig is
- Verplaats je in de doelgroep/deelnemers toe: wat moet en wil de lezer weten, kies hun taal
- Geef, naast de inhoud van de training, aandacht aan: waarom is de training urgent, actueel en relevant voor de deelnemer en werk
- Geef heel precies de praktische zaken aan (live of online, gevraagde tijdsbesteding etc.)
4. Onderteken de Self Service Overeenkomst en activeer diensten
-
Onderzoek weke diensten je van Springest af wil nemen ( Toelichting verschillende diensten en prijsmodellen op Springest)
-
Activeer de dienst op de Diensten pagina.
Deze instellingen kun je op elk gewenst moment aanpassen en je betaalt alleen als er ook daadwerkelijk leads en/of inschrijvingen binnenkomen.
🎉 Vanaf nu kun je aanvragen ontvangen via Springest.
5. Voeg trainers en andere logins toe
- Verrijk je account met het toevoegen van je collega's (administratief en trainers): Gebruikers en trainers beheren (logins).
- Trainers maken vervolgens zelf een openbaar profiel aan met foto en beschrijving: Trainers toevoegen en ervaringen ontvangen
- Zie links onderin onderstaande screenshot de trainers in een aanbieder account.
6. Zorg voor een goede vindbaarheid van je leerproducten
Nu je producten en trainers zijn toegevoegd moet je ervoor zorgen dat je aanbod op de juiste pagina's staat, en op die pagina's goed naar voren komt: Goede vindbaarheid in Springest.
Vragen of feedback?
Neem dan contact met ons op door te mailen naar support@springest.nl