Mijn login of wachtwoord werkt niet, of is onbekend

Wachtwoord vergeten?

U kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen voor uw Springest Admin account via  wachtwoord vergeten op het portaal voor opleiders. U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen met het e-mailadres waarmee u op Springest geregistreerd staat. Dit e-mailadres kunt bijvoorbeeld terugvinden in e-mails die u van ons ontvangt: kijk daar simpelweg naar het "To:" of "Aan:" veld. Nadat u een nieuw wachtwoord heeft aangevraagd ontvangt u een e-mail met daarin in link om een nieuw wachtwoord in te voeren.

Emailadres vergeten?

Als u het e-mailadres vergeten bent waarmee u inlogt op Springest, is de eerste tip om te kijken op welk e-mailadres u mails van ons ontvangt. Mocht dit nog steeds niet lukken, denk dan na of u misschien op het e-mailadres van een collega inlogt of dat u en uw collega's misschien inloggen met hetzelfde algemene e-mailadres van uw organisatie. Als het dan nog steeds niet lukt om het e-mailadres te achterhalen, kunt u altijd contact opnemen met ons Support Team via support@springest.nl.

We raden aan dat iedere gebruiker met een eigen account inlogt in het opleider account. U kunt, als u als beheerder van uw organisatie aangemerkt bent, zelf nieuwe gebruikers aanmaken of bijvoorbeeld een e-mailadres wijzigen. Dit kunnen uw collega's ook doen, als zij als beheerder van uw organisatie zijn aangemerkt.

Let op: U kunt met uw Admin account niet inloggen in Mijn Springest. Dat is slechts bedoeld voor bezoekers van Springest.nl. Het is wel mogelijk om voor zowel de Admin als Mijn Springest een login te hebben, zelfs met hetzelfde e-mailadres. In de toekomst zal dit onderscheid komen te vervallen zodat u Springest ook als bezoeker kunt gebruiken.

Nog hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op