Dubbele aanvragen / leads van dezelfde persoon

Dubbele aanvragen (dat wil zeggen, meerdere aanvragen binnen één maand door dezelfde persoon voor hetzelfde opleidingsinstituut) worden door ons systeem automatisch gefilterd. Hierbij wordt de tweede aanvraag op €0,- gezet en dus niet in rekening gebracht op de factuur. 

Hiernaast ziet u hoe  een dubbele aanvraag in de Admin wordt getoond.

Ons systeem filtert op e-mailadres. Mocht er onverhoopt een e-mailadres verkeerd zijn ingevuld bij een dubbele aanvraag (bijvoorbeeld letters die zijn omgedraaid of een punt teveel) en daarom niet als identiek herkend worden door het systeem, neem dan contact op met ons via facturatie@springest.nl. Wij zullen de aanvraag vervolgens handmatig op €0,- zetten of crediteren op de volgende factuur. 

De correctie van dubbele aanvragen geldt alleen voor een periode van 30 dagen. Indien iemand vervolgens weer een aanvraag doet, wordt deze wel in rekening gebracht als zijnde een unieke aanvraag.

Nog hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op