1e keer in de Admin? 4 tips om u op weg te helpen!

Nadat u zich heeft aangemeld als aanbieder op Springest, kunt u inloggen in de admin. De eerste keer in de admin kan overweldigend zijn - daarom 4 tips om u op weg te helpen met de eerste belangrijke stappen.

Stap 1: Voeg uw gegevens toe en upload uw logo

Onder 'Uw organisatie' voegt u alle gegevens over uw organisatie toe. Bij ' Uw gegevens' en 'Standaardwaarden' onder 'Uw organisatie', voegt u algemene informatie toe, zoals contactgegevens, een beschrijving, logo en regio('s). Voeg bij 'Facturatiegegevens' uw facturatiegegevens in. Wees zo compleet mogelijk bij het invullen van uw gegevens.

Stap 2: Voer uw eerste leerproduct in en lees daarbij de instructies goed door

Ga naar '  Producten' en voeg hier uw eerste leerproduct toe door op 'Nieuw leerproduct' te klikken. Lees hierbij de tips in de sidebar en in het hulpballonnetje goed door. 

Vul de gegevens over het leerproduct  zo compleet mogelijk in. Complete gegevens zorgen voor een betere gebruikerservaring: alles dat u leeg laat zal een leeg veld op de site veroorzaken, en kan onzorgvuldig overkomen op bezoekers.

Als u op ''Publiceren'' drukt, wordt het leerproduct door het systeem gevalideerd en meteen gepubliceerd. We keuren een leerproduct af als de beschrijvingstekst te kort is of er contactgegevens en links in de tekst zijn opgenomen.

Stap 3: Spoor oud-deelnemers van uw trainingen aan een ervaring op Springest te plaatsen

Ervaringen bij uw opleidingsaanbod geven bezoeker van Springest de mogelijkheid ervaringen van anderen met een bepaalde opleiding te lezen alvorens over te gaan tot het maken van een keuze. Tevens doneren wij €1,- per ingevulde ervaring aan  Stichting EdukansHier vindt u tips voor het verzamelen van ervaringen.

Stap 4: Vraag om hulp als u er niet uitkomt.

Als u het antwoord op uw vraag hier nog niet heeft kunnen lezen, kunt u altijd verder zoeken in deze Aanbieder Helpdesk. U kunt zoeken per categorie of op trefwoord. Daarnaast kunt u met vragen bij ons terecht, op de onderstaande contactgegevens. Hier vindt u nog meer tips over van start gaan op Springest als aanbieder.

Vragen of feedback?
Neem dan contact met ons op door te bellen naar 020 770 8221 of te mailen naar   support@springest.nl. Wij staan u graag te woord!
We zijn bereikbaar tussen 9:30 - 12:30 en 13:30 - 18:00 uur, het kan soms druk zijn waardoor je ons niet direct te pakken krijgt, stuur ons dan een email, daarop krijg je altijd een antwoord!

Nog hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op