Ervaring nog niet zichtbaar?

Een deelnemer heeft zijn ervaring ingevuld, maar ik zie deze nog niet staan, gaat er iets mis?

Dit kan een aantal oorzaken hebben, we zetten ze hier op een rijtje. Ervaringen kunnen overigens op verschillende manieren ingevoerd en bevestigd worden, lees hiervoor het artikel  Hoe deel ik mijn ervaring in de helpdesk voor bezoekers. 

  1. De ervaring is nog niet door Springest goedgekeurd
    Heeft de deelnemer zijn ervaring bevestigd, dan kijken we de ervaring na op correct taalgebruik. We keuren een ervaring alleen af bij onkuis taalgebruik of niet ter zake doende informatie. Ook mogen ervaringen niet afkomstig zijn van het IP-adres van de opleidingsaanbieder om de (schijn van) misbruik te voorkomen, en bekijken we welke ervaringen nog meer van hetzelfde IP adres zijn ingevoerd. Als we de ervaring hebben goedgekeurd, plaatsen we de ervaring op de site. Dit hele traject kan enige tijd in beslag nemen. Enig geduld is dus wenselijk. We streven ernaar om de ervaringen 2 keer per week te publiceren.
  2. De ervaring is nog niet door de deelnemer bevestigd
    Dit komt regelmatig voor; als de gebruiker heeft gekozen voor email verificatie moet er nog in een email op een link geklikt worden om er zeker van te zijn dat het adres klopt en de ervaring "echt" is. De beste tip is om de deelnemer zijn ervaring via LinkedIn te laten bevestigen, omdat de bevestiging dan automatisch gaat, en de ervaring meer waard is voor uw potentiële deelnemers door de mogelijkheid het profiel van de deelnemer te zien.
  3. Het invoeren van de ervaring is niet gelukt
    Soms zeggen of denken mensen dat het invoeren van de ervaring is gelukt, terwijl dit niet het geval is door bijv. een haperende internetverbinding. De simpelste check is om te vragen of ze een pagina met "Bedankt voor het delen van uw ervaring" hebben gezien. Als dat niet zo is, heeft Springest de ervaring niet en is er helaas niets anders te doen dan de deelnemer te vragen de ervaring opnieuw in te voeren.

Tip: laat de deelnemer altijd zelf direct contact met ons opnemen als zij problemen hebben met invoeren. Dat scheelt u tijd, en het is voor ons makkelijker om bijvoorbeeld technische informatie van de gebruiker te vragen.

Nog hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op