Kosteloos profileren: help bezoekers via Vraag & Antwoord

Naast het publiekelijk beantwoorden van vragen, kunt u ook direct in contact komen met een vraagsteller. Kijk hiervoor bij  Open Individuele Aanvragen kopen.

Bezoekers van Springest die hulp nodig hebben bij hun zoektocht naar een geschikte opleiding, training of cursus kunnen een opleidingsvraag stellen via Vraag & Antwoord. Deze vragen worden door ons gecontroleerd en vervolgens gepubliceerd op Springest. U ontvangt daarvan een wekelijkse e-mail met de alle vragen.

U kunt de vragensteller van raad voorzien door een reactie te plaatsen onder de betreffende vraag. Kijk voor uw beeldvorming eens naar de vraag van Elsbeth of deze van Johan.

Een vraag bestaat uit een aantal onderdelen:

  • De vraag van de gebruiker, waar alleen de titel door Springest is ingegeven op basis van de vraag
  • Een aantal automatische suggesties via de Springest widget op basis van de inhoud van de vraag.
  • Reacties van opleiders zoals u, wanneer u ingelogd bent in de Admin kunt u op de vraag pagina uw antwoord geven
    • Daarbij verschijnt uw logo met link naar uw Springest profiel
    • U kunt daarnaast ook specifieke trainingen van uw organisatie suggereren
  • Stemmen van bezoekers of zij de antwoorden nuttig vonden. Zo komen de beste (inhoudelijke!) antwoorden bovendrijven.

Het antwoorden op vragen van bezoekers is kosteloos. Het is niet toegestaan om links, telefoonnummers en e-mailadressen in uw antwoorden te zetten. Gebruik voor suggesties simpelweg de dropdown om een van uw trainingen aan te prijzen.

Hier ziet u het formulier om een vraag met een suggestie te beantwoorden, wanneer u ingelogd bent in de Admin:

Nadat u als opleider een vraag heeft beantwoord, wordt deze ook bij u als opleider getoond. U laat zien dat u betrokken bent en potentiële cursisten kunnen de door u beantwoorde vragen inzien. 

Blijf op de hoogte van nieuwe vragen via ons twitteraccount:

Nog hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op