Hoe gaan Springest Leeradviseurs te werk in het contact met gebruikers?

Springest Leeradviseurs helpen gebruikers bij het vinden van het juiste leerproduct uit het aanbod op Springest. Door gebruikers via chat, e-mail of telefoon te vragen naar hun wensen, budget, regio, startmoment en leervorm zoekt een Leeradviseur in de Springest database naar de juiste matches.

Op verzoek van de gebruiker stuurt een Leeradviseur eventueel brochures op zodat de gebruiker het aanbod kan vergelijken. Springest Leeradviseurs proberen de vragen van gebruikers te beantwoorden en nemen waar nodig contact op met de aanbieder zelf of andere instanties om deze vragen te kunnen beantwoorden.

Regels voor leeradvies

Springest houdt een aantal regels aan voor Leeradvies:

  1. Gebruikers die ons zelf benaderen via chat, e-mail of telefoon, helpen we zo snel mogelijk, het liefst binnen enkele uren.
  2. Gebruikers die via Springest alleen informatie aanvragen bij een of meer aanbieders die deze "lead" zelf ontvangen (omdat deze dienst via de Springest Admin is ingeschakeld), worden op zijn vroegst twee weken na aanvraag gebeld. Een leeradviseur belt op om te vragen of de gebruiker nog aanvullende informatie wil, de opvolging door de aanbieder naar wens was en of er nog hulp nodig is bij het zoeken.
  3. Gebruikers die informatie aanvragen voor leerproducten waarvan de aanbieder geen leads wenst te ontvangen, worden zo snel mogelijk benaderd door een Leeradviseur om hun vragen te beantwoorden.
  4. Leeradviseurs hebben inhoudelijk altijd minder kennis dan de aanbieder zelf. We gebruiken daarom de beschikbare informatie en vragen zonodig aan de aanbieder om meer informatie.

Het kan daarmee voorkomen dat u als aanbieder een gebruiker spreek naar aanleiding van een aanvraag, die kort daarvoor of daarna ook door een Springest Leeradviseur is gebeld. Dit betekent dat deze gebruiker, uw potentiële deelnemer, ook interesse heeft getoond in andere aanbieders die de lead-opvolging niet zelf doen maar aan Springest overlaten.

Het team van Springest Leeradviseurs

Ervaringen van bezoekers met Springest leeradvies

Op Trustpilot en The Feedback Company leest u de ervaringen van bezoekers met het contact met leeradviseurs.

Wat voor communicatie ontvangen gebruikers nog meer van Springest?

Gebruikers die een informatieaanvraag doen via Springest kunnen, zoals hierboven wordt beschreven, worden opgebeld door een Springest Leeradviseur. Daarnaast ontvangt de gebruiker nog een aantal mails van Springest na de informatieaanvraag. Deze mails vragen de gebruiker onder andere of hij/zij tevreden was met de opvolging van de informatieaanvraag, geven tips voor het vinden van het juiste leerproduct en informeren de gebruiker over gerelateerde (vragen over) leerproducten. Hier kan de gebruiker zich op elk moment van afmelden, mocht deze communicatie niet gewenst zijn.

Nog hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op