Betaling via Springest voor e-learning producten

Het is niet meer nodig om te wachten op de betaling van de cursist voordat zij aan uw e-learning kunnen beginnen. Vanaf nu is het namelijk mogelijk om zulke betalingen af te laten handelen door Springest.

Normaal gesproken verwerkt u de inschrijving door zelf de deelnemer een factuur te sturen, vervolgens te wachten op te betaling om toegang te verschaffen tot het (e-)learning product.

Wil je gebruik maken van deze service? Neem dan gerust contact op met onze Helpdesk!
Feedback, vragen en andere opmerkingen zijn ook altijd welkom.

Hoe verloopt de betaling?

1. Een gebruiker doet een inschrijving voor een e-learning product

klik op de afbeeldingen voor vergroting

2. De deelnemer betaalt het volledige bedrag van de training inclusief BTW via iDEAL aan Springest

3. U ontvangt als opleider een bevestiging van de betaling en de gegevens van de deelnemer

4. U geeft de deelnemer toegang tot de e-learning en stuurt een factuur naar de deelnemer voor het bedrag van de training

5. Springest maakt het volledige bedrag over zodra u de factuur voor de betreffende maand aan Springest hebt voldaan. De inschrijvingskosten worden verwerkt op deze maandelijkse factuur

Aan welke voorwaarden moeten opleiders voldoen?

Opleiders die betalingen via Springest willen laten verlopen, komen op dit moment alleen in aanmerking als zij e-learnings als product aanbieden. Ze moeten vervolgens akkoord gaan, met  aangepaste algemene voorwaarden. Ten opzichte van de standaard algemene voorwaarden van Springest, zijn de volgende artikelen gewijzigd:

10.1 Gebruiker betaalt voor de via het Platform bestelde Producten, zoals gedefinieerd in de Algemenen voorwaarden Springest B.V. voor de gebruiker, aan Springest. Betaling door Gebruiker geschiedt via de betaaldiensten van Mollie.

10.2 De Overeenkomst tussen Springest en Gebruiker voor het door Gebruiker geselecteerde product is definitief wanneer de Gebruiker heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden voor Gebruiker en hij Springest heeft gemachtigd het geld van zijn rekening af te schrijven, wanneer de Gebruiker een betaling heeft voldaan via Mollie, of wanneer een factuur achteraf verzonden is aan de Gebruiker.

10.3 De Overeenkomst tussen Gebruiker en Springest komt tot stand zodra Gebruiker zich aan heeft gemeld via het Domein en de betaling is uitgevoerd. Springest bevestigt vervolgens de inschrijving aan gebruiker per e-mail.

10.4 Springest zorgt na ontvangst van de betaling via Mollie voor de verdere afhandeling van de betaling richting Aanbieder voor de door Gebruiker geselecteerde Producten.

10.5 Springest zal de ontvangen betalingen van Gebruikers, na het verstrijken van de herroepingstermijn en annuleringstermijn die geldt voor Gebruiker, maandelijks betalen aan Aanbieder na inhouding van administratiekosten. Springest zal Aanbieder maandelijks voorzien van een specificatie met betrekking tot de ontvangen betalingen van Gebruiker.



Nog hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op