Een andere contactpersoon voor leads of inschrijvingen instellen (per training)

Als u verschillende klantenservice-afdelingen heeft voor verschillende leerproducten, is het onpraktisch om alle leads en inschrijvingen naar 1 e-mailadres te sturen. Het is mogelijk om voor een leerproduct een andere contactpersoon in te stellen die in plaats van de standaardadressen, de leads en inschrijvingen ontvangt. Als u geen contactpersoon voor een leerproduct aanwijst, wordt gewoon het standaardadres gebruikt.

Volg deze stappen om dit in te stellen:

  1. Maak voor de contactpersoon (of de klantenservice-afdeling) een nieuwe gebruiker aan (met de rol "trainer" of "opleider beheerder")
  2. Bevestig via de link in de e-mail het nieuwe account. Het is niet nodig om een profiel te publiceren, maar kan wel nuttig zijn als de contactpersoon een trainer is.
  3. Stel per leerproduct waar een andere contactpersoon nodig is, deze in. Dit kunt u doen op de pagina van het leerproduct zelf. Dat ziet er in de Admin als volgt uit:
  4. Sla het leerproduct op. Vanaf dit moment worden leads en inschrijvingen alleen nog naar de contactpersoon gestuurd. Als u wilt dat ook een algemeen adres of andere contactpersoon deze ontvangt, zult u dit middels een automatische e-mail forward in uw eigen e-mailprogramma moeten instellen vanaf de contactpersoon. Zie hier uitleg voor Microsoft Outlook, of voor Google (Apps) Gmail.

Nog hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op