Wat is een inschrijvingsaanvraag?

Iedereen die zoekt op Springest kan zich voor elke training inschrijven. Er zijn twee manieren waarop u als opleider inschrijvingen kunt ontvangen: 

  • Als u Inschrijvingen als dienst geactiveerd heeft, ontvangt u automatisch elke inschrijving. U hoeft niet handmatig te accepteren: elke inschrijving komt automatisch bij u terecht. 
  • Als u Inschrijvingen niet als dienst geactiveerd heeft heeft (dus bijvoorbeeld het kosteloze basispakket gebruikt, of alleen Leads aan heeft staan) kunt u handmatig binnenkomende inschrijvingsaanvragen accepteren. U kunt deze aanvragen in de Admin onder het menu ' Leads & Inschrijvingen' zien, bij 'Inschrijvingsaanvragen'. Ook ontvangt u hier mail van.

Als u als opleider geen automatische inschrijvingen geactiveerd hebt, ontvangt u dus een verzoek tot inschrijving, een Inschrijvingsaanvraag. U kunt zelf kiezen of u deze accepteert of niet. Als u de inschrijvingsaanvraag wilt accepteren, moet u dit binnen 48 uur doen, anders verloopt de aanvraag. Wij kunnen u helpen als u vragen heeft over de aanvraag. Ook kunnen we de termijn verlengen indien nodig.

Zoals altijd betaalt u alleen als de inschrijving doorgaat. Mocht de gebruiker annuleren, of mocht u als opleider annuleren omdat u de persoon niet kunt plaatsen, dan zijn er geen kosten verbonden aan de inschrijving en zullen wij deze niet in rekening brengen of crediteren.

1. Inschrijvingsaanvraag

Nadat iemand zich heeft ingeschreven voor een training van u, bevestigt deze persoon dit via een e-mail. Zodra dit gebeurt, ontvangt u als opleider een e-mail, waarin u ziet dat er een inschrijvingsaanvraag voor u is. U kunt de gegevens van deze persoon nog niet zien, maar weet wel dat er interesse is.

2. Accepteren in de Springest Admin

Door in de e-mail op de button te klikken ( of door zelf naar de Admin te gaan), komt u terecht bij uw inschrijvingsaanvragen. U ziet hier de inschrijvingsaanvraag staan en kunt kiezen of u deze accepteert of weigert. Het kan zijn dat u meer informatie nodig heeft. In dat geval kunt u contact met ons opnemen en helpen wij u graag verder. Er is standaard twee werkdagen tijd, om een aanvraag te accepteren. Mocht u langer nodig hebben, kunnen we deze termijn voor u verlengen.

3. Na de bevestiging of annulering

Nadat u de inschrijving bevestigt of annuleert, ontvangen u en de deelnemer een e-mail. U ontvangt een e-mail met de contactgegevens of een bevestiging van het annuleren. De deelnemer ontvangt hier ook bericht van. U neem nu zo snel mogelijk contact op om de facturatie af te handelen en verdere vragen te beantwoorden. 

Als u de inschrijving geannuleerd heeft, of als deze verlopen is, nemen wij contact op met de gebruiker, om deze verder te helpen. We nemen indien nodig ook weer contact met u op, om de service naar de gebruiker zo goed mogelijk te laten verlopen.

Kosten: Als u een inschrijvingsaanvraag accepteert, betaalt u eenmalig de kosten voor een inschrijving. Bij annulering of bij het verlopen van de inschrijving, zijn er geen kosten voor u als opleider. Let op: u betaalt alleen als de inschrijving doorgaat.

Belangrijk: Wilt u inschrijvingen altijd automatisch ontvangen? Ga dan naar uw instellingen in de Admin om deze dienst te activeren!

Nog hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op