Automatische incasso - nooit meer te vroeg of te laat betalen

Springest werkt met automatische incasso voor opleiders. Zodra u akkoord gaat met de  Self Service Overeenkomst, gaat u ook akkoord met automatische incasso. Het accepteren van de overeenkomst wil niet zeggen dat er meteen kosten op u af komen. Daarvoor moet u eerst een of meer diensten activeren op Springest.

Automatische incasso is gemakkelijk voor u omdat wij u niet lastig hoeven te vallen met herinneringen, wanneer een factuur niet op tijd wordt voldaan. Dat is makkelijk voor ons, maar zeker ook voor u. Bovendien zijn er zo geen administratiekosten voor u.

Uiteraard is deze manier van betalen veilig (wij verwerken de transacties via de Rabobank) en wordt er niets afgeschreven wanneer u geen kosten heeft gemaakt. Wij werken met  een performance based model en brengen dan ook geen abonnementskosten in rekening. Bij Springest ontvangt u alleen een factuur indien er een conversie heeft plaatsgevonden of als u via ons platform een lead of banner hebt ingekocht.

  • Rond de eerste van de maand ontvangt u de factuur
    u ziet zo precies wat er van uw rekening zal worden afgeschreven. 
  • Rond de 15de van de maand wordt het bedrag van uw rekening afgeschreven
    dat is gemakkelijk voor u en gemakkelijk voor ons. Mocht er iets niet kloppen met de factuur, kunt u altijd contact met ons opnemen om dit te wijzigen. 
  • Tot drie maanden na de betaling, heeft u de mogelijkheid om te storneren;
    dit is een uiterste middel dat u extra zekerheid geeft.

Heeft u vragen over betalingen via automatische incasso of over uw factuur? Neem dan contact op met facturatie@springest.nl

Nog hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op